Sunday, December 14, 2008

PENGEDAR BAJA GUNUNG BERAPI DAN MINYAK RAMBUT DIPERLUKAN


WAK, ADA BERITA BAIK, PADA SAPE-SAPE YANG INGIN MENAMBAH PENDAPATAN ATAU SEDANG MENCARI PELUANG PERNIAGAAN, INILAH MASANYA. WAK SEDANG MENCARI MEREKA YANG BERMINAT MENJADI PENGEDAR BAJA DAN MINYAK RAMBUT BOLEHLE HUBUNGI WAK.

SYARIKAT WAK NI BUKAN LE SYARIKAT SKIM CEPAT KAYA ATAU LABU PERAM DAN BUKAN JUGA SYARIKAT JUALAN LANGSUNG.

TIADA APA-APA BAYARAN DIKENAKAN KEPADA SAPE-SAPE YANG BERMINAT. HARGA PUN ANDA SENDIRI YANG TENTUKAN. WAK ANTAR TERUS KE LOKASI YANG DINYATA.

JIKA BERMINAT HUBUNGI WAK (MELALUI RUANGAN KOMEN - WAK AKAN HUBUNGI KALIAN SEMULA ATAU SMS WAK PUN BOLEH 019-3967053)

Baja tersebut sangat sesuai untuk tanaman seperti sawit, buat masa ni wak telah membekalkan baja tersebut kepada beberapa syarikat perladangan dan juga melalui LPP, tetapi wak tak mampu nak cover untuk pekebun-pekebun kecil atau pun syarikat perladangan yang kecil, so kalu tuan-tuan berminat hbgi le wak.

Tentang minyak rambut tu, ni sebenar ceritanya, wak terjumpa peluang ni secara tak sengaja, rambut wak sebenarnya dah nak jadi orang putih, so wak terjumpa minyak rambut anti uban ni, alhamdulillah bila wak pakainya uban wak berkurangnya dan akhirnya hilang bila rambut yang uban tu digunting, rambut baru yang muncul dah hilang ubannya. Tuan-tuan boleh cuba sendiri dan lihat kesannya, jika tuan-tuan belum beruban sedekah kan minyak rambut tu kan rakan-rakan yang banyak uban supaya mencubanya. Itule cerita minyak rambut tu. Sekarang wak ada menerima beberapa tempahan dan masih dalam perundingan untuk membekalkan ke pasaraya-pasaraya besar di negara kita. Tetapi untuk pasaran yang lain masih banyak lagi.

1 comment:

resmipadi said...

mana gambar sebelum dan selepas wak? baru la ada bukti macam kat talibesen tu...